Palautusehdot
Palautusoikeus on voimassa 30 päivää. Jos ostoksesta on kulunut yli 30 päivää, emme voi tarjota vaihtoa tai hyvitystä.
Ainoastaan käyttämättömät tuotteet, jotka ovat samassa kunnossa kuin olet ne vastaanottanut, ovat palautuskelpoisia. Tuotteen on myös oltava palautettuna alkuperäisessä pakkauksessaan.
Joitakin tuotteita ei voi palauttaa. Tämä koskee esimerkiksi helposti pilaantuvia tuotteita, kuten elintarvikkeita, kukkia, sanomalehtiä tai aikakauslehtiä. Emme myöskään hyväksy hygienia- tai hygieniatuotteiden, vaarallisten aineiden tai syttyvien nesteiden tai kaasujen palautuksia.
Muita tuotteita, joita ei voi palauttaa, ovat:
* lahjakortit
* ladattavat ohjelmistotuotteet
* jotkin terveys- ja hygieniatuotteet
Palautuksen käsittelyä varten tarvitsemme ostokuitin tai todisteen ostoksesta.
Älä palauta ostoksiasi valmistajalle.
Tietyissä tapauksissa vain osa hinnasta palautetaan: (tarvittaessa).
* Kirjat, joita on selvästi käytetty
* CD- ja DVD-levyt, videonauhat, ohjelmistot, pelit, kasetit tai vinyylilevyt, joiden pakkaus on avattu.
* Tuotteet, jotka eivät ole alkuperäisessä kunnossaan, jotka ovat vahingoittuneet tai joista puuttuu osia, ja jos tämä ei ole meidän syytämme.
* Tuotteet, joita ei ole palautettu 30 päivän kuluessa toimituksesta.
Palautukset (tarvittaessa)
Kun palautetut tuotteet on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostitse vahvistuksen vastaanottamisesta. Ilmoitamme sinulle myös, olemmeko hyväksyneet vai hylänneet palautuksesi.
Jos hyväksymme palautuksesi, se käsitellään ja veloitetaan automaattisesti luottokortiltasi tai alkuperäiseltä maksutapaltasi tietyn määrän päiviä kuluessa.
Myöhästyneet tai puuttuvat palautukset (tarvittaessa)
Jos et ole vielä saanut palautusta, tarkista ensin pankkitilisi.
Ota sitten tarvittaessa yhteyttä luottokortin myöntäjään. Palautuksen saaminen voi kestää jonkin aikaa.
Jos ongelma ei ole siinä, ota yhteyttä pankkiisi. Palautuksen käsittely vie usein aikaa.
Oletko tehnyt näin, mutta et ole vieläkään saanut hyvitystä? Jos näin on, ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella.
Alennetut tuotteet (tarvittaessa)
Palautuksia ei voida myöntää alennetuista tuotteista.
Vaihdot (tarvittaessa)
Vaihdamme vain vialliset tai vahingoittuneet tuotteet. Jos haluat vaihtaa tuotteen samaan tuotteeseen, lähetä sähköpostia yhteydenottolomakkeella ja lähetä tuote osoitteeseen Rooms 1318-19, 13/F, Hollywood Plaza, 610 Nathan Road, Mongkok, KL, 999077, Hong Kong SAR of China.
Lahjat
Jos kyseessä on lahja, joka on ostettu nimenomaan lahjaksi ja lähetetty suoraan sinulle, saat hyvityksen palautetun tuotteen arvosta. Lähetämme sinulle lahjakortin heti, kun olemme saaneet palautetun tuotteen.
Jos tuotetta ei ole merkitty lahjaksi ostohetkellä tai jos lahjan antaja on saanut tuotteen ensin itse ja antanut sen vasta sen jälkeen sinulle, hyvitämme tuotteen ostohetkellä lahjan antaneelle henkilölle, ja hänelle ilmoitetaan näin ollen, että olet palauttanut sen.
Toimitus
Jos haluat palauttaa tuotteen, lähetä se osoitteeseen Rooms 1318-19, 13/F, Hollywood Plaza, 610 Nathan Road, Mongkok, KL, 999077, Hong Kong SAR of China.
Olet vastuussa tuotteen palauttamisesta aiheutuvista postikuluista. Toimituskuluja ei palauteta. Kun saat hyvityksen, lähetyskulut vähennetään hyvityksestäsi.
Se, kuinka kauan korvaava tuote matkustaa sinulle, riippuu sijainnistasi.
Jos lähetät meille yli 75 euron arvoisen tuotteen, harkitse lähetyspalvelua, jossa on seurantamahdollisuus tai vakuutus. Emme takaa, että saamme palautetun tuotteen.